Gwarancja
Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiada 12- miesięczną gwarancję producenta.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.
Gwarancji nie podlegają celowe lub przypadkowe uszkodzenia mechaniczne towaru (rozdarcia, pogryzienia, rozcięcia, przetarcia itp.) powstałe w wyniku: niedbałego lub niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej konserwacji lub użytych detergentów (w przypadku np. wyblaknięcia materiału).
Odesłany do nas produkt, który jest przedmiotem reklamacji, powinien być czysty i pozbawiony sierści. W innym przypadku zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia produktu do reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 726-170-589 lub spisanie na miejscu protokołu z kurierem.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@krykas.pl lub telefonicznie: 726-170-589. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
FORMULARZ REKLACYJNY DO POBRANIA
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej i sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na zamówienie lub wykonane (wykończone) według wytycznych Konsumenta.
Konsument ponosi koszty dostarczenia produktu zwracanego do sklepu.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij produkt, który chcesz zwrócić.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (możesz je pobrać tutaj) w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu , a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Oświadczenie możesz również przesłać w formie elektronicznej (np. drogą mailową).
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu a na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Pamiętaj o prawidłowym zabezpieczeniu zwracanego przedmiotu na czas transportu. Zwrot pełnej kwoty za produkt może być zrealizowany jedynie w przypadku dostarczenia nam rzeczy w stanie nieuszkodzonym i bez oznak użytkowania.